Připravujeme pro vás rozšíření sortimentu – ještě více druhů antigenních testů, obvazového materiálu a rukavic.

JAK CELÝ NÁKUPNÍ PROCES PROBÍHÁ

Nákup v našem e-shopu Zenco se dá shrnout do 7 základních kroků.

1. KROK - VÝBĚR ZBOŽÍ

Zvolte si produkt, o který máte zájem.

Pro vložení zboží do košíku si stačí kliknout na tlačítko „DO KOŠÍKU“. Máte-li zájem o větší množství stejného zboží, upravte počet přímo v nákupním košíku.

Potřebujete-li doplnit informace nebo poradit s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme a poradíme.

 

2. KROK - NÁKUPNÍ KOŠÍK

Po výběru zboží se dostanete do vašeho Nákupního košíku, ve kterém můžete:

-zkontrolovat Vámi vybrané zboží

-zkontrolovat cenu za jednotku zboží

-změnit zvolené množství

-uplatnit slevový kód

 

3. KROK – PLATBA A DOPRAVA

Po výběru zboží a jeho množství je třeba zvolit způsob platby a doručení.

 

4. KROK – INFORMACE O VÁS

Po výběru způsobu dopravy a platby je třeba vyplnit údaje k doručení vaší objednávky.

Nabízíme dvě možnosti nákupu:

-s registrací – pokud jste již registrováni, stačí se přihlásit.

-bez registrace.

Zboží si můžete nechat poslat na jinou adresu nebo zakoupit na firmu. 

5. KROK - Kontrola, úprava a odeslání objednávky

Po odeslání objednávky Vám je na email automaticky odeslán přehled uskutečněné objednávky, který Vám slouží zároveň jako kontrola i potvrzení objednávky. Dbejte proto zvýšené pozornosti při zadání e-mailu. Pokud je email v objednávce v pořádku a přesto Vám potvrzení objednávky nepřišlo, kontaktujte nás.

 

6. KROK – INFORMACE O EXPEDICI/VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY

Dodací lhůta je upřesněna u každého výrobku a je denně aktualizována. Pokud není zboží skladem, budete informováni o možném termínu dodání.

Emailem Vám přijde informace o expedování zboží přepravci/připravení k vyzvednutí na odběrném místě.

V den vyexpedování zásilky Vám zašleme informativní mail s číslem zásilky a kontaktními údaji na zásilkovou službu. Zásilková služba bude mít k dispozici Vaše tel. číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Popřípadě nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu.

V případě, že v námi avizovaný den nedodá zásilková služba zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na zásilkové službě.

Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy zásilka opustí naši expedici a je tedy pevný!

7. KROK – PŘEVZETÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ

V dohodnutém termínu je třeba zboží vyzvednout. Nejste-li s produktem spokojeni, je možné jej bez udání důvodu do 14 dnů vrátit.

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.