Jak nakupovat?
JAK CELÝ NÁKUPNÍ PROCES PROBÍHÁ
Nákup v našem e-shopu Zenco se dá shrnout do 7 základních kroků.
1. KROK - VÝBĚR ZBOŽÍ
Zvolte si produkt, o který máte zájem.
Pro vložení zboží do košíku si stačí kliknout na tlačítko „DO KOŠÍKU“. Máte-li zájem o větší množství stejného zboží, upravte počet přímo v nákupním košíku.
Potřebujete-li doplnit informace nebo poradit s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme a poradíme.
2. KROK - NÁKUPNÍ KOŠÍK
Po výběru zboží se dostanete do vašeho Nákupního košíku, ve kterém můžete:
-zkontrolovat Vámi vybrané zboží
-zkontrolovat cenu za jednotku zboží
-změnit zvolené množství
-uplatnit slevový kód
3. KROK – PLATBA A DOPRAVA
Po výběru zboží a jeho množství je třeba zvolit způsob platby a doručení.
4. KROK – INFORMACE O VÁS
Po výběru způsobu dopravy a platby je třeba vyplnit údaje k doručení vaší objednávky.
Nabízíme dvě možnosti nákupu:
-s registrací – pokud jste již registrováni, stačí se přihlásit.
-bez registrace.
Zboží si můžete nechat poslat na jinou adresu nebo zakoupit na firmu.
5. KROK - Kontrola, úprava a odeslání objednávky
Po odeslání objednávky Vám je na email automaticky odeslán přehled uskutečněné objednávky, který Vám slouží zároveň jako kontrola i potvrzení objednávky. Dbejte proto zvýšené pozornosti při zadání e-mailu. Pokud je email v objednávce v pořádku a přesto Vám potvrzení objednávky nepřišlo, kontaktujte nás.
6. KROK – INFORMACE O EXPEDICI/VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY
Dodací lhůta je upřesněna u každého výrobku a je denně aktualizována. Pokud není zboží skladem, budete informováni o možném termínu dodání.
Emailem Vám přijde informace o expedování zboží přepravci/připravení k vyzvednutí na odběrném místě.
V den vyexpedování zásilky Vám zašleme informativní mail s číslem zásilky a kontaktními údaji na zásilkovou službu. Zásilková služba bude mít k dispozici Vaše tel. číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Popřípadě nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu.
V případě, že v námi avizovaný den nedodá zásilková služba zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na zásilkové službě.
Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy zásilka opustí naši expedici a je tedy pevný!
7. KROK – PŘEVZETÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ
V dohodnutém termínu je třeba zboží vyzvednout. Nejste-li s produktem spokojeni, je možné jej bez udání důvodu do 14 dnů vrátit.
Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.